marți, 27 iulie 2010

Max Factor Lasting Performance

Nu m-am putut abtine, desigur, si am tanjit dupa inca un fond de ten, poate o idee mai lejer si mai rapid de aplicat decat Max Cover de la Estee Lauder, pe care il consider in continuare drept inventia secolului sau asa ceva, cel mai mare beneficiu adus make up-ului. Dar, cautam un fond de ten care sa merite aplicarea si cand ies in weekend sa colind prin magazine sau la un film la mall.
Stiu ca mi-am promis ca urmatorul fond de ten pe care il voi cumpara va fi unul de la Clarins, insa acum, cand m-am oprit din nou asupra testerelor, mi s-a parut ca nu acopera chiar deloc, si nici aspectul extrem de light nu l-am mai regasit.

Asa ca m-am indreptat catre Max Factor, totusi Lasting Performance. Nu ma dezic de aspectul "artificial" sau nu neaparat extrem de natural si imi doresc un fond de ten cu putere mare de acoperire, chiar daca oricum nu am absolut nicio problema cu tenul. Am ales nuanta 105 Soft Beige, si vad ca la un lucru ma pricep: nu dau gres in alegerea nuantei potrivite tenului meu.
Per total, imi place, este ok, pentru ceea ce cautam. Nu acopera nici pe jumatate cat Max Cover, in sensul ca nu are aspectul acela perfect, ca de portelan, insa este lejer si uniform pe fata. Porii ii acopera destul de bine, dar totusi are o nota cam ridicata de discretie. Oricum, daca vin cu blush peste, rezultatul este bun. Doar eu pun accentul pe ochi atunci cand ma machiez.
Fata de ceea ce promite, pot sa spun ca totusi lasa urme, pe telefon, poate intr-adevar, mai putin decat alte fonduri de ten, dar oricum nu se simte deloc lipicios ca alte fonduri de ten.
Ca raport pret (in jur de 50 de lei), calitate este satisfacator, iar acelea dintre voi care cauta un fond de ten fara aspect de ceea ce inteleg eu prin fond de ten, ar trebui sa il adore.

9 comentarii:

  1. Mereu aveam o dilema..sa'l cumpar sau nu,cre`ca ambalaju nu m'a convins..Deci urmatorul fdt pe lista EL e :) Ica.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ica, ai dreptate in legătura cu ambalajul. Inițial, la lansare era unul mult mai atragator si care arata mult mai bine si mai de calitate. Dar, de...reducerea costurilor si-a spus cuvântul si cei de la Max Factor au ales unul mult mai cheap care arată si astfel. Dar, per total este un fond de ten foarte ok

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu il am si il ador...la mine nu se ia nici pe haine si nici pe telefon deci depinde extrem de mult si de tipul tenului tau....e singurul care mi-a indeplinit toate pretentiile :)

    RăspundețiȘtergere
  4. > Andreeam ce nuanta/nr porti la Max Cover de la Estee Lauder? Si mie cred mi se potriveste 105 soft beige de la MF, de aceea intreb.Am tenul deschis.

    Cand ai timp, poate faci un review si la Max Cover - Estee Lauder, pls. :)
    > La ce pret l-ai gasit? Cu ce il aplici? pensula/buretei/degetele?

    > Oh, si Lasting Performance are tenta rozalie, spre bej sau spre galben? Eu am subtonuri galbene, de aceea intreb.
    > Aceeasi intrebare si pt. Max Cover de la Estee Lauder.

    Merci.;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Diana, la Max Cover folosesc Light Medium. Gasesti un review pentru el aici: http://beautyreviews-byandreea.blogspot.com/2010/04/fondul-de-ten-estee-lauder-maximum.html
    Lasting Performance, nuanta pe care o am eu are tenta bej. Nu folosesc fonduri de ten cu tenta rozalie. (Valabil si pentru Max Cover, bineinteles).
    Orice fond de ten il aplic cu degetele, dupa crema hidratanta si mai nou si primer pentru fata.

    RăspundețiȘtergere
  6. L-am avut si eu de doua ori chiar dar caut un fond de ten cu o putere mai mare de acoperire. Am "cateva" pete de la cosuri care imi dau batai de cap. Am auzit de Roche posay Toleriane. Stie cine ceva de el?

    RăspundețiȘtergere
  7. ce nuanta imi recomanzi pentru un ten deschis cu nuante rozalii?
    si acopera cearcanele cat de cat?

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonim, mi-e foarte greu sa iti recomand o nuanta pe neve si doar dupa descrierea ta si nici nu cunosc nuantele lor de fond de ten, ci doar stiu sa imi aleg propria nuanta. Da, doar cat de cat acopera cearcanele.

    RăspundețiȘtergere
  9. nu mi se pare deloc bun,am tenul deschis si am luat nuanta ivory beige .este foarte ok in momentul knd il aplici dar dupa 15 minute se face portocaliu.regret banii care i-am dat pe el.

    RăspundețiȘtergere