duminică, 5 decembrie 2010

Avon Supershock Eyeliner


Este denumit creion gel, in mod sigur datorita consistentei.
Dupa primele utilizari am spus ca este un creion senzational, un "oau" din tot sufletul. Este foarte foarte intens. Este moale, iar aplicat nu creaza deloc senzatia ca acela este un creion, ci mai degraba un tus. Are exact intensitatea si textura unui tus crema, este foarte rezistent, iar intr-un machiaj complet, "ca la carte" nu isi modifica deloc aspectul o zi intreaga.
Exista si un dar, care strica tot ceea ce mi s-a parut mai bun la acest produs. Fiind atat de moale, se "toceste" extrem de usor, iar varful sau devine foarte foarte gros, astfel este imposibil de aplicat omeneste. Cu mari chinuri si cu o experienta indelungata in manuirea unui creion contur, tot obtin o dara mult mai groasa decat mi-as dori...Sigur, ca se ascute, insa varful se toceste si se ingroasa instant. Practic nu as simti nevoia sa folosesc ascutitoarea, pentru ca varful este lung, se consuma extrem de incet, insa varful aplicator este foarte grosolan, iar ascutirea lui duce la risipirea creionului, pentru ca il ascut inutil, pana in momentul cand varful devine ac...
Este un produs remarcabil si uimitor, la prima vedere, si aceasta in mod sigur datorita texturii si consistentei sale, insa intocmai acesti factori conduc si la impedimente ca cele de mai sus.
De asemenea, la fel ca si in cazul tusului crema de la Elf, nu incercati sa il utilizati direct pe pleoapa curata sau cu fond de ten si atat, pentru ca pe parcursul zilei va veti "manji" pe toata pleoapa, pana inspre sprancene. Nu se intinde absolut deloc folosit cu fard de pleoape in prealabil.
Are o intensitate atat de puternica, incat aplicat intr-un machiaj de zi mi s-a parut mult prea "exagerat" si a trebuit sa blenduiesc fardul de pleoape peste contur.

3 comentarii:

  1. Si eu le ador . Dupa ce-am incercat prima data nuanta Black , le-am comandat pe toate , este incredibil de bun.

    RăspundețiȘtergere
  2. M-ati convins sa-l iau si eu! Prea multe am auzit despre el!:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Antonia, asa este, foarte bun, dar cum te impaci cu ascutitul? Eu folosesc oricum exclusiv contur negru, deci raman doar la varianta black.

    Anda, ti-am spus, nu ma incanta peste masura pentru ca e complicat cu varful lui, insa consistenta sa este chiar deosebita. Oricum, merita sa il incerci.

    RăspundețiȘtergere